Årsmöte Norra Bunns FVOF

20200802:

Hej Vattenägare i Norra Bunns Fiskevattenområdesförening!!

Imorgon den 3 augusti är det Årsmöte i Norra Bunns FVOF.

Vi samlas kl 18.00 hos Henrik och Anna Rydberg Bunnström

Henrik har ställt iordning sin stora loge. Där ryms mycket folk och vi kan sitta glest. I logen har vi årsmötesförhandlingar.

Av praktiska skäl serverar vi inte mat eller fika, var och en tar med sin fikakorg och väljer vad man vill ha i den! Ta gärna med en jacka alternativt en pläd om det blir kyligt. Vi har planerat för att undvika smittorisk, den som vill kan använda munskydd. Alla som är intresserade är välkomna, vi behöver inte begränsa gruppen i antal.

Kallelse har gått ut och med den dagordning. F.o.m. ikväll finns verksamhetsberättelse att läsa på hemsidan BUNNFISKE.se.  under medlemssidorna Norra Bunn.

Kom mangrant och vädra Era åsikter och delge oss synpunkter som kan vägleda styrelsens arbete under kommande verksamhetsår!!

Välkomna!

Styrelsen gm ordf Folke Solheim

Styrelsen i Norra Bunns FVOF har nu bokat nytt datum för årsmöte. Denna gång genomför föreningen inget samlat årsmöte för alla FVOF pga den rådande situationen.

Uppdatering 20200712, agenda finns under låsta medlemssidor:

Kallelse till Årsmöte i Norra Bunns FVOF

Bäste Vattenägare!

Som framgått av tidigare utskick via mail till Er vattenägare kallar vi nu till Årsmöte den 3 augusti 2020 klockan 18.00 i Rydbergs loge i Bunnström.

Trots ett fientligt angrepp av ett elakt Coronavirus måste vi räta på ryggen och våga mötas för ett stadgeenligt årsmöte. Vi är ordentligt försenade men en fördel med att lägga mötet i augusti är kanske att många av Er som bor på annan ort nu är på plats och kan delta och ge luft åt Era synpunkter.

Vi har att ta hänsyn till Folkhälsomyndighetens rekommendationer. Därför har vi en stor lokal där vi kan hålla social distans och de som vill kan bära munskydd. Självklart kommer Ni inte vid symtom på Corona-smitta och då kanske någon annan delägare kan komma istället. Ett sätt att undvika smitta är att inte ta i hand och vi vill att Ni tar med fikakorg med allt Ni behöver för att må bra. Kanske en filt eller en tröja eftersom Ni inte får sitta nära varandra.

Bifogat finner Du dagordningen och där har styrelsen listat de ämnen vi vill ha diskuterade och under punkten övriga frågor hoppas vi på mycket innehåll.

Diskutera med vänner, grannar och övriga ägare och lämna Era synpunkter för att hjälpa styrelsen att lotsa föreningen framåt till gagn för ett hållbart vattensystem.

Välkomna!

För styrelsen   Folke Solheim  ordf